Fot. Fotolia

Ochrona klimatu - paląca potrzeba i pomysł na biznes

Ochrona klimatu może stanowić pomysł na biznes. Zarówno w Europie, jak i w Polsce przybywa start-upów, których działalność dotyczy właśnie ochrony klimatu. Odpowiednie wsparcie - finansowe lub doradcze - zwiększa ich szanse na wdrożenia.

  • Fot. Fotolia
    Innowacje

    AIP: blisko połowa studentów chciałaby prowadzić swoją firmę

    Blisko połowa studentów chciałaby prowadzić swoją firmę, ale umysłom ścisłym łatwiej niż humanistycznym utrzymać się na rynku. Najciekawsze zaś start-upy powstają w Krakowie – wynika z obserwacji ekspertów z Akademickich Inkubatorów Przedsiębiorczości (AIP).

  • Już 120 start-upów otrzymało wsparcie Poland Business Starter

    120 start-upów z całej Polski, spośród ponad pół tysiąca ubiegających się, otrzymało w ostatnich trzech latach pomoc w ramach konkursu Poland Business Starter. "Z konkursu wywodzą się ciekawe, innowacyjne marki" - mówi PAP twórca projektu Sebastian Kolisz. Zgłoszenia do IV edycji przyjmowane są do końca marca.

  • Świat

    Prof. Ortiz: w USA powstał cały ekosystem dla start-upów

    Start-upy są jedną z sił napędowych innowacji w Stanach Zjednoczonych; na bazie takich ośrodków jak Cambridge czy Dolina Krzemowa powstał cały ekosystem, który pozwolił rozwinąć kulturę start-upów – mówi PAP prof. Christine Ortiz, b. dziekan ds. kształcenia akademickiego w Massachusetts Institute of Technology (MIT).

Najpopularniejsze

  • Fot. Adobe Stock

    Skok w rozwoju AI. Polacy przełamują impas w uczeniu ze wzmocnieniem (RL)

  • Dr Piejka: samotność sprawia, że świat wydaje się groźniejszy – to pułapka

  • Zespół Festiwalu Nauki w Warszawie z Nagrodą Główną konkursu Popularyzator Nauki

  • Zapach świąt - jak aromaty w sklepach wpływają na nasze portfele

  • Badanie: rozmowa z chatbotem może wpływać na polityczne decyzje wyborców

  • Fot. Adobe Stock

    Mieszanka trzech składników odżywczych łagodzi objawy autyzmu u myszy

  • Badanie USG ujawnia powikłania po kosmetycznych wypełniaczach

  • Korzystanie z social mediów zakłóca koncentrację uwagi u dzieci

  • Niespodziewane wyleczenie z HIV

  • Naukowcy: technika szczotkowania zębów ważniejsza od drogich szczoteczek

Fot. Adobe Stock

Psycholożka: nasze decyzje zakupowe mogą zależeć od zapachów, nastroju i emocji

Przed świętami marki intensyfikują działania, których celem jest wywołanie odpowiedniego nastroju u klientów. Według dr Marty Rokosz z Uniwersytetu Wrocławskiego jedną ze stosowanych technik oddziaływania jest wykorzystanie zapachów, które uruchamiają pamięć emocjonalną i wpływają na sposób podejmowania decyzji.

newsletter

Zapraszamy do zapisania się do naszego newslettera