Uczelnie i instytucje

Studenci z Europy zaprojektują gry i aplikacje dla miasta Łódź

Studenci z Europy będą tworzyć prototypy gier i aplikacji promujących Łódź Akademicką, przybliżających i prezentujących Łódź jako miejsce atrakcyjne dla polskich i zagranicznych studentów. Projekt GGULIVRR@Lodz2016 współfinansowany jest przez miasto.

Od 12 do 23 września na Uniwersytecie Łódzkim realizowany będzie projekt GGULIVRR@Lodz2016. To międzynarodowy projekt IT, którego celem jest włączenie do wspólnej pracy naukowo-badawczej studentów i naukowców z Portugalii, Irlandii, Belgii, Finlandii i Polski.

W projekcie wezmą udział studenci kierunków informatycznych, ale także kierunków turystycznych, nauczycielskich, zarządzania, filologicznych, graficznych – w sumie 50 osób. Przez dwa tygodnie, podzieleni na kilka zespołów, będą tworzyć prototypy gier i aplikacji promujących Łódź Akademicką, przybliżających i prezentujących Łódź jako miejsce atrakcyjne dla polskich i zagranicznych studentów.

Uniwersytet Łódzki gościł już dwie edycje projektu GGULIVRR. Efektem pracy międzynarodowych zespołów w 2014 i 2015 r. były dwie aplikacje. Dla muzeum „SE-MA-FOR” i Fundacji Urban Forms. Stworzono też cztery prototypy aplikacji dla EC1. Projekt GGULIVRR jest współfinansowany ze środków Urzędu Miasta Łodzi. (PAP)

zan/

Fundacja PAP zezwala na bezpłatny przedruk artykułów z Serwisu Nauka w Polsce pod warunkiem mailowego poinformowania nas raz w miesiącu o fakcie korzystania z serwisu oraz podania źródła artykułu. W portalach i serwisach internetowych prosimy o zamieszczenie podlinkowanego adresu: Źródło: naukawpolsce.pl, a w czasopismach adnotacji: Źródło: Serwis Nauka w Polsce - naukawpolsce.pl. Powyższe zezwolenie nie dotyczy: informacji z kategorii "Świat" oraz wszelkich fotografii i materiałów wideo.

Czytaj także

Przed dodaniem komentarza prosimy o zapoznanie z Regulaminem forum serwisu Nauka w Polsce.

newsletter

Zapraszamy do zapisania się do naszego newslettera