Fot. Fotolia

Manipulacja w reklamie online. Czy i jak okłamują nas reklamy w sieci?

Na jakie nowe sposoby reklamodawcy mogą manipulować klientem w sieci - w dobie influencerów, zawierających reklamy aplikacji mobilnych czy mediów społecznościowych? Analizuje to w swoich badaniach ekonomista prof. Jan W. Wiktor z UEK.

  • Fot. Fotolia

    Reklama warzyw i owoców sprawia, że chętniej po nie sięgamy

    Odpowiednia reklama może sprawić, że ludzie będą jedli więcej owoców i warzyw - wynika z badania opisanego w "American Journal of Health Promotion".

  • Fot. Fotolia
    Nagrody

    Indeks SWPS za reklamę "Mleka"

    Zaprojektowanie plakatu lub spotu reklamowego mleka o nazwie „Mleko”, to zadanie dla uczestników konkursu wrocławskiego wydziału Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Na autora najlepszego pomysłu czeka indeks na grafikę w SWPS.

Najpopularniejsze

  • Fot. Adobe Stock

    Polska wśród najszybciej sekularyzujących się krajów świata

  • Naukowcy sprawdzili, z czym wiążą się zmiany energii w ciągu dnia

  • Jak odzyskać metale ze zużytych baterii? Nowatorski pomysł polskiej badaczki

  • Ekspert: dziś wiemy, że gry komputerowe mogą przynosić korzyści

  • Prof. Pyrć: nauka nie jest „drogim hobby”

  • Adobe Stock

    Leki pozostawiają trwały ślad na mikrobiomie jelitowym

  • Najstarszy dowód intymnych stosunków z neandertalczykami

  • Lekooporny grzyb coraz częstszy w europejskich szpitalach

  • Zawały serca mogą mieć charakter zakaźny

  • Naukowcy odkryli nowy sposób na wzmocnienie kości i walkę z osteoporozą

Adobe Stock

Entomolog: muszka owocówka to alkoholik

Dorosłe osobniki i larwy muszki owocówki mają szczególne upodobanie do alkoholu – powiedział PAP prof. Stanisław Ignatowicz, entomolog. Preferują trunki o mocy 5-15 proc. zawartości etanolu, mocniejsze je zabijają.

newsletter

Zapraszamy do zapisania się do naszego newslettera