11.04.2020. Biolog i biotechnolog, profesor Krzysztof Pyrć. PAP/Łukasz Gągulski

Prof. Krzysztof Pyrć nowym prezesem Fundacji na rzecz Nauki Polskiej

Prof. Krzysztof Pyrć został nowym Prezesem Zarządu Fundacji na rzecz Nauki Polskiej (FNP). Powołany przez Radę FNP funkcję tę zacznie pełnić od 1 września 2025 r - poinformowała na stronie internetowej fundacja.

  • Warszawa, 18.06.2016. Prezes zarządu FNP prof. dr hab. Maciej Żylicz, podczas uroczystości z okazji 25-lecia Fundacji na rzecz Nauki Polskiej, 18 bm. w siedzibie FNP w Warszawie (zuz) PAP/Marcin Obara
    Prawo

    Badacze: Prawo zamówień publicznych prowadzi w nauce do licznych absurdów

    Ustawa Prawo zamówień publicznych prowadzi w nauce do licznych absurdów - skarżą się naukowcy. - Najważniejszy podnoszony przez naukowców postulat uwzględniono w projekcie nowej ustawy - komentuje resort przedsiębiorczości. Szef FNP prof. Maciej Żylicz uważa, że potrzebne są większe zmiany.

  • Prof. Maciej Żylicz otrzyma tytuł doktora honoris causa UJ

    Prof. Maciej Żylicz, prezes Fundacji na rzecz Nauki Polskiej i wybitny biochemik, otrzyma tytuł doktora honoris causa Uniwersytetu Jagiellońskiego. Uroczystość przyznania wyróżnienia odbędzie się w środę 9 stycznia 2013 r.

Najpopularniejsze

  • Fot. Adobe Stock

    Skok w rozwoju AI. Polacy przełamują impas w uczeniu ze wzmocnieniem (RL)

  • Dr Piejka: samotność sprawia, że świat wydaje się groźniejszy – to pułapka

  • Zespół Festiwalu Nauki w Warszawie z Nagrodą Główną konkursu Popularyzator Nauki

  • Zapach świąt - jak aromaty w sklepach wpływają na nasze portfele

  • Badanie: rozmowa z chatbotem może wpływać na polityczne decyzje wyborców

  • Fot. Adobe Stock

    Mieszanka trzech składników odżywczych łagodzi objawy autyzmu u myszy

  • Badanie USG ujawnia powikłania po kosmetycznych wypełniaczach

  • Korzystanie z social mediów zakłóca koncentrację uwagi u dzieci

  • Niespodziewane wyleczenie z HIV

  • Naukowcy: technika szczotkowania zębów ważniejsza od drogich szczoteczek

Fot. Adobe Stock

Psycholożka: nasze decyzje zakupowe mogą zależeć od zapachów, nastroju i emocji

Przed świętami marki intensyfikują działania, których celem jest wywołanie odpowiedniego nastroju u klientów. Według dr Marty Rokosz z Uniwersytetu Wrocławskiego jedną ze stosowanych technik oddziaływania jest wykorzystanie zapachów, które uruchamiają pamięć emocjonalną i wpływają na sposób podejmowania decyzji.

newsletter

Zapraszamy do zapisania się do naszego newslettera