Marki naśladujące osłabiają siłę tych oryginalnych

Na półkach sklepowych możemy znaleźć sporo tzw. produktów naśladujących, które wyglądem opakowania czy nazwą podszywają się po te oryginalne. Ich istnienie osłabia symbolikę i odbiór oryginału przez konsumentów, co może doprowadzić do deprecjacji marki oryginalnej - wynika z badania polskich naukowców.

Najpopularniejsze

  • Fot. Adobe Stock

    Polacy współautorami nowej metody badania reakcji chemicznych

  • Resort nauki planuje czasowe złagodzenie zasad ewaluacji

  • Nobel 2025 z fizyki za odkrycia, które wpłynęły na rozwój technologii kwantowych

  • Eksperci: terapia celowana przełomem w leczeniu glejaka

  • Warszawa/ Kryzysowa sytuacja finansowa CAMK PAN; MNiSW: nie mamy podstaw, by udzielić wsparcia

  • Fot. Adobe Stock

    Samotność w okresie dojrzewania zmienia mózg

  • Marsjańskie sondy ESA zarejestrowały kometę 3I/ATLAS

  • Egipt/ Po 20 latach renowacji otworzono dla zwiedzających grobowiec Amenhotepa III

  • Ekstrakt z konopi indyjskich skuteczny w leczeniu bólu dolnej części pleców

  • Mikroplastik może zmieniać mikrobiom

Fot. materiały prasowe WAT

Optyczne elementy fotometru GLOWS wymagały precyzyjnych pomiarów

Zanim pierwszy całkowicie polski instrument do badania wiatru słonecznego – fotometr GLOWS, opracowany przez Centrum Badań Kosmicznych PAN – został wysłany w kosmos w ramach misji NASA, wymagał wielu precyzyjnych pomiarów, wykonanych m.in. we współpracy z Wojskową Akademią Techniczną.

newsletter

Zapraszamy do zapisania się do naszego newslettera